sobota 20. listopadu 2010

Předvánoční šílenství

Bytem se line vůně cukroví a já se sama sebe ptám, jestli je ten pravý čas na to péct linecké a připravovat se na Vánoce. Není příliš brzy? Na druhou stranu, když se podívám do obchodních domů, kde vánoční výzdoba z vánočních hvězd, umělého chvojí, kokard a nevkusných obřích zlatých zvonů a hvězd (samozřejmě jen náhražky) je již od poloviny října, říkám si, právě TEĎ je čas, tvořit doma předvánoční náladu, třeba že je teprve polovina listopadu. Kde jinde hledat pohodu a útočiště než doma. Jsem ráda, že je teprve listopad. Když si představím davové šílenství před svátky, začíná mi být lehce blivno. Proto se připravuji doma, hlavně klid a nohy v teple (což se vlastně nedá říct, neb nám spodní obyvatelé netopí). Naštěstí mám hodně teplou mikinu a teplou troubu..Kdybyste navštívili můj pokoj, zděsíte se. Předstírám stěhování z pokoje do pokoje, ale ve skutečnosti spojuji předvánoční úklid se stěhováním..trochu mi ze všeho jde hlava kolem a nakonec jsem ráda, že v této, už takhle dost přeplněné, místnosti jsem jen o víkendu. Proto zavírám dveře své jeskyně a tvořím předvánoční pohodu v ostatních částech bytu vůní lineckého cukroví. Maličkosti mi udělají největší radost..

Žádné komentáře: