sobota 21. září 2013

..možná..

..možná že bych chtěla znát všechny své minulé životy společně s těmi, s kterými jsem měla život propletený..všechny mé lásky a spřízněné duše..které pomalu potkávám v životě současném a možná proto se děje všechno to, co tu je..

..možná že nechci vědět..

..možná se chci nechat překvapit..možná mi to všechno pomůže pochopit proč..

..čas..

..

..Japonsko..

..stejné myšlenky a věty..

..přestože nemám všechno, co bych chtěla..můžu být šťastná..mám toho víc než kdy jindy..hlavně úsměv, ten mi z tváře nikdo nevezme..

.. usmějte se..úsměv je to jediné, co můžete dát a nic vás to nestojí..úsměv zahřeje každou duši..pokud je vřelý a od srdce, tak zaručeně každou..

..v tuhle chvíli jsem šťastná..mám co si přát, ale teď mi stačí to, co mám..

..úsměv..

..od srdce..

..pro všechny..

:o)

Žádné komentáře: